- Sandsopning torsdag 9/4 09.30-15.30 (oljud)
- Vårstäddag söndag 19/4 kl 10 till c.a 14
- Fixa trädgård ,städa utemiljö och tvättstugan
- Låst container beställd för trädgårdsavfall
- ev slänga det ni inte vill ha efter städningen, i mån av plats i containern
- Ta chansen att vara med och träffa styrelsen
- Som tack för hjälpen grillas korv med tilltugg och dryck. Biobiljetter delas ut en/medlems hushåll.
-Tacksam om så många medlemmar som möjligt kan delta så vi kan ta vara på vårt hus och hålla en fin utemiljö
- Renoveringen efter ”Bilvården”, Del 1 av (=Lokalen) snart klar. Del 2 Garaget kvarstår men påbörjas förhoppningsvis inom kort
- Önskar er all en glad påsktid
//Styrelsen